I kväll var det NA-möte.

Det var lite problem att komma in på bloggen nu men skam den som ger sig,har just fått tips från någon på NA att det är bra att skriva blogg,för man skriver av sig om dom bara visste att jag skriver,men det talar jag inte om än,det kanske kommer vid ett senare tillfälle.
Det har varit en bra dag idag fast jag hade kunnat stanna i lägenheten en dag till,utan att blinka.
Vi åkte en runda till en media market för att lämna igen en sak som J inte behövde,men dom tog inte emot den för den var inte kompakt utan öppnad,sicken dum grej,om man inte öppnar saken så kan man ju inte veta om den inte fungerar eller vad tycker ni?
Sen käkade vi gott och gjorde oss redo för bowling,det är jätte kul med bowling och det var jätte trevligt,men J hakar upp sig på C just nu mer än vad jag gör och det säger inte lite.
Men jag börjar känna mig hemma med våra två nya personal nere i huset och jag trivs på stället fasten stämmningen är väldigt infekterad,jag vet inte vad det är men,det är något som inte stämmer så jag ber till en högre makt att personalen håller korpgluggarna öppna nu.
Jag följde med på mötet idag och vågade faktiskt prata lite jag kände att jag behövde ventilera mig lite hos dessa underbara människor,för det händer mycket i mitt liv just nu,jag väntar på svar från hyresvärden men efter som han skulle svara soc så har jag försökt få kontakt med henne hela veckan,men hon har inte varit anträffbar vid ett enda tillfälle och det gör mig allmänt förbannad,men jag tänkte att jag gör ett försök imorgon igen och går inte det så skriver jag ett sms till hyresvärden och frågar hur det går med lägenheten och ser om jag får ett svar.
jag är så nervös för ett nej,så det är knappt jag vågar.
Just nu vill jag bara gå och lägga mig så god natt på er och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0