Idag en fin dag.

Jag har varit uppe med tuppen som vanligt och det är skönt,det är den lugnaste tiden här på bygget,fast nu för tiden är det lugnt jämt,för dom flesta håller sig på sina rum.
Jag ser fram emot dagen,det skall hända mycket kul för oss tjejer idag,fast jag ska ha samtal så klart och J,C och personal skall åka iväg och handla ingredienser till kanelbullar och hallongrottor,som vi skall baka idag på förmiddagen och efter middagen skall vi åka ut till ett slott som har utställning i skogen och ta med oss varm choklad och bullarna vi bakat,jag ser verkligen fram emot detta,så hoppas nu att vädret tillåter det.
Det blir ju kombinerat nytta med nöje,för samtidigt som utställningen är i skogen så får man frisk luft och mottion samtidigt.
Jag mår oförskämt bra och det är skönt faktiskt.
Nu kommer det nog dröja ett tag innan jag kommer in och skriver igen för man har knappt tid nu när schemat ändrades så ni får ha en kram så länge och så hörs vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0