jag får be om ursäkt.

Det är mycket nu med det nya scemat och allt annat nytt och tiden till att ha tid att skriva inlägg har minimerats katastrofalt,men det är ju bra i och för sig,för då blir förutsättningarna för mitt liv att bli bättre och det blir ju några inlägg i alla fall och det får räcka så länge.
Idag har vi hunnit med mycket vi har varit i väg på shoppingrunda i den stad där jag har min älskade elefant affär och jag hittade faktiskt två,men jag sa åt honom att han fick vara så snäll att köpa in nya nu för nu har jag nog alla som finns i affären och det sa han att han skulle göra,för han har nog insett att jag är hans bästa kund.
Han pratar till och med med mig som han känner mig nu och det är ju kul.
Sen efter det så var vi bara på hemmet och åt,sen var det dags att åka iväg igen vi skulle och bowla,det var skit kul,jag verkligen älskar och bowla,ibörjan gick det bra för vi kom in innan dom öppnade,men sen steg min nervositet i takt med att folk började komma in,jag blir så irriterad på mig själv,så det inte är sant,ibland kan jag undra vad det är jag är rädd för egentligen,när det gäller människor,men hade jag visst det så hade jag inte hamnat i sånna sittuationer,men det är väl så att jag ska få hjälp med att upptäcka vad det är som gör detta till ett problem för mig.
Sen var det dags för återsamling och kvällsmat och sen följde J med mig och posta ett brev till min man,hon är så snäll,hon vet att jag är så himla mörkrädd.
Sen nu precis har vi varit iväg på NA-möte,som var bra,det är alltid bra.
Så om ni förstår så har jag haft fullt upp hela dagen jag har inte äns hunnit ta min middags lur,så nu är jag så trött så ögonen faller ihop hela tiden så jag väljer att avsluta här.
God natt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0