Jag tar inte med mig datorn idag.

När jag åker på permis idag så tar jag inte med mig min dator,det är så att jag ska lära mig att vara utan den med och göra lite annat för att sysselsätta mig så efter två inga inlägg förens i morgon.
Jag vet ju faktiskt inte i fall jag hinner några fler efter detta heller så ni får hålla till godo med detta som inte heller kommer vara något utförligt för det har inte hunnit hända så mycket än.
Jag ska faktiskt börja packa väskan nu så det bara är att kila till bussen sen,det är skönast så.
jag har hunnit pimpla en himlans massa kaffe så det pyser ur öronen och sen ser jag fram emot imorgon jag stannar här.
Så god natt och allt så hörs vi imorgon KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0