Lite tankar på morgonen.

Jag satt i morse och funderade på det nya året och tänkte för mig själv,man är aldrig riktigt nöjd med året som varit och då menar jag aldrig,rätta mig om jag har fel.
Varje nytt år så sitter man och säger hoppas detta år blir bättre,åtminstone jag.
och då började jag spåna på är varje år bara en transportsträcka till ännu ett jävligt år eller vad vill man ha sagt med,önskan om ett bättre år???
Det är en bra fråga tycker jag,som man verkligen ska fundera på,jag ska i alla fall försöka vara mer ödmjuk mot själva livet och inte klaga så fort jag går in i något nytt,vi människor är ibland mycket märkliga varelser,med en ständig inte vara nöjd attityd,som vi måste börja släppa på om vi ska må någorlunda bra.
Så bort med negativa tankar och tänk positivt,det finns ju en skala på allt man tänker eller hur???
Efter som det inte finns så mycket att skriva om just nu på hemmet så får jag försöka dela lite av mina tankar som flyger runt i huvudet med er och ge er något att tänka på med,bra va??
Jag avslutar här och återkommer när det finns tid till det kram på er så länge.

Kommentarer
Postat av: Ellenor

Godmorgon :}

hoppas du får en bra dag!

2010-01-08 @ 09:27:09
URL: http://lipsticksex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0