Mörkt och kallt.

God morgon nu har jag varit uppe en liten stund och bälgat i mig 4 koppar kaffe,det har bara varit jag och servitören uppe dom andra sover antagligen som stockar.
Jag har plockat upp lite från golvet så min son inte behöver trampa runt i en massa skit som jag har plockat ner under natten det är ju lite onödigt.
Det har kommit lite snö i natt och kölden ska hålla i sig så det blir inte kul,jag hatar nämligen att frysa.
Jag väntar redan på min son fast han inte kommer förens vid 11,men saknaden är så stor.
Det är mörkt länge nu,klockan är ju nästan 8 och inget ljus syns någonstans än,konstigt det ska väl vända nu?
Jag vet inte hur många inlägg det kommer bli idag efter som min son kommer och då har vi roligare saker för oss,så är det bara.
Så jag passar på att krama om er och önska er en trevlig fortsättning på detta år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0