Nu har min son åkt hem.

Min son var här länge idag det var kul,vi har sysselsatt oss hela dagen genom att titta på youtube(eller hur det stavas) på min son och Allex bror han har nämligen lagt ut musik från sitt band där dom heter smockad sten,jag blir så stolt över honom så det inte är klokt.
Han hade en sida på myspace med som vi var inne och kikade på,vi hade roligt ganska så länge med det.
Dom ska visst in i studio någon gång i år,mycket intressant faktiskt.
Ja sen var vi ute lite och spelade spel och försökte vinna äran i några roliga spel,dagen gick fort och han ville inte åka hem,så han var kvar och spelade bingo med oss här på hemmet,jag vann ju inte,men sonen min han vann,så han fick lite godis med sig hem,det var ju bra tyckte jag.
Kylan håller i sig och jag drar mig ju för den i morgon när jag ska åka och hälsa på min man,men det är ju bara precis innan man ger sig iväg sen är det ju inga problem.
Det var många som fick besök idag och man ser på dom att dom får nytt liv när dom får kontakt med dom som betyder något för dom utan för hemmet,det är nyttigt att få påtankning utifrån det märker jag ju själv med.
Jag mår oförskämt bra och det är lugnt här på bygget så nu tänker jag krypa ner i min varma säng i mitt varma rum och glömma kylan utanför.
Så god natt på er alla och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0