Nu ska jag ut och resa igen.

Det är ingen lång bit att åka till min man,men ändå så tar det en hel dag och det är lite påfrestande för jag går och spänner mig hela tiden och är orolig för att det skall vara förseningar och sånt och det är ju ingen obefogad oro för det är oftare att det är förseningar än inte.
När jag var ute och rökte innan så kände jag att det var kallt idag med och det gör ju inte det hela roligare.
Det låter väl för er ungefär att jag inte vill åka till min man och det är mycket riktigt för det vill jag aldrig innan jag påbörjat resan men när jag väl är igång och på resande fot så är det inga problem längre,för egentligen är det ju så att jag verkligen vill åka till honom men det är en liten latmask som sitter på min axel och tycker en himla massa,men så länge den inte tar över så är det ju lugnt eller hur?
Det finns inte så mycket att skriva om nu på morgonen mer än att natten har varit lugn och att nu kommer jag vara borta hela dagen så det blir inga inlägg förens i kväll.
Så ni får ha en underbar dag för det t5änker jag ha,kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hejhej! äär allt bra? :)

2010-01-31 @ 10:28:04
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Peek-A-Boo

Hade en bra helg, tagit det lungt för jag håller fortfarande på att bli frisk.

Vi var och letade ny bil igår och idag så träffade vi några för brunch. Kanon!

Imorgon är det tillbaka till verkligheten..



Ska du göra nått iveckan?

2010-01-31 @ 18:52:07
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0