Oj,det blev visst sent.

Bättre sent än aldrig brukar man väl säga,jag har varit i valet och kvalet idag är det droger här eller inte?
Killarna ljuger ganska så bra om det skulle vara så,jag tvivlar ibland,men jag har svårt att tro att J hittar på,varför skulle hon göra det?
Men jag har sagt till mig själv att varken lyssna för mycket på J eller på killarna jag fortsätter bara köra mitt race,till personalen kommer på någon med något,då tror jag på det,för ärligt talat så denna gång har jag inte hört det själv från någon av killarna utan bara från J.
Jag tycker det är så djävla synd om det skulle vara sant,det måste ju gå och slänga ut någon när man nästan är säker på att det är så.
Det verkar ibland som det är något annat som styr.
För om dom nu hittar grejer där i annexet så kan dom ju aldrig bevisa vems det är och då blir det ju ändå så att dom får vara kvar.
Det måste helt enkelt finnas ett annat sätt och vad jag förstår har ju J visat sina sms för personalen och det måste väl vara bevis nog eller??
Jag har inte sett dom sms hon fått av en av killarna,så där kan jag inte säga något heller.
Äh,vem bryr sig det är ju inte mitt goda rykte som går åt helvette.
Nu skrev jag av mig igen det känns så himla skönt.
Men nu god natt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Västkust Mamman - Gravid !

God Morgon!

Hur mår du? Händer idag för er?=)

2010-01-26 @ 07:10:29
URL: http://precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0