Polisen var här.

Det är väldigt tryckt stämning här på bygget just nu och man känner av det ganska mycket nu,i kväll var polisen här och hämtade en kille som visst hade hotat en personal till livet,själva händelsen har gått mig helt förbi,jag börjar undra hur det går med mitt kontroll behov jag har nog börjat släppa på det lite.
Men jag tycker inte det är trevligt med poliser,jag blir inte människa på flera timmar efter ett sånt besök,men det kommer nog gå över det med.
Nu är jag inne i en period där det sker mycket förändringar med mig märker jag,det är lite kusligt för jag känner inte igen mig riktigt,mitt aggerande i vissa situationer är inte som det brukar,men det är ju skönt att dom kommer,förändringarna menar jag då.
Det är ju ett bevis på att jag utväcklas till mig själv och det är riktigt spännande men samtidigt ganska kusligt,jag är orolig att jag blir så rädd för det som händer att jag bromsar in det hela och backar,men jag tror ju inte att jag gör det,men rädslan finns ju och det tror jag är bra för då blir man ju extra vaksam på dom steg man tar,tror jag i alla fall.
Det har varit en mycket turbolent dag fast jag har missat det,för jag har sovit och skött mitt.
Gruppen var bra idag och maten var god.
Jag åter kommer när jag går och lägger mig,kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0