Säng dags.

Nu tänkte jag gå och lägga mig och läsa i luftslottet som sprängdes,har inte hunnit så långt i den än och dom andra två böckerna var ju jätte bra och det verkar denna med vara.
Jag hade inte den blekaste aning om att han som skrev böckerna var död,där ser man vad lite man hänger med,men det är han för jag läste det i någon tidning,så han har ingen nytta av den stora succen han gjorde med böckerna den stackaren.
Ja,ja nog om det jag är lite trött så jag lär väl somna innan jag hunnit öppna boken,men jag ska vara tapper och ni får hjälpa mig att hålla tummarna att jag kan sova länge imorgon.
En liten cigg och sen sängen,så god natt på er och hemmet får klara sig utan mig i natt och i morgon med undrar hur det går???? He,he,he.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0