Segt att komma in.

Det var segt att komma in här på bloggen idag,men skam den som ger sig.
Resan gick bra mot all förmodan,dit vägen var lite krånglig men jag kom bara en kvart försent och det var ju inte hela världen,det värsta var att jag fick ta taxi upp för att inte bli ännu mer försenad och det gick på 200 kronor,det var ju mindre kul,men vad gör man inte för den man älskar?
Det var en trevlig dag på alla sätt och vis och jag är nu full tankad av positiv energi för en hel vecka framåt och det är skönt.
Hem vägen var helt okej,inga problem över huvud taget det flöt bara på.
När jag kom tillbaka så var det bingo på bygget och jag vann faktiskt på full bricka och då blev jag så klart glad.
Det har visst varit bråk på bygget och det var skönt att jag inte var här då,jag gillar inte bråk.
Det var visst C och en av killarna som var i luven på varandra och det fick ju bara vatten på min kvarn igen,det är inte bra alls men jag stängde av det ganska snabbt igen,sånna grejer ska ju inte bita på mig men gör det tyvärr ändå,för den här killen hade samma känsla som jag av att hon försöker få ut honom här ifrån,så kände ju jag med när hon gick över gränsen med mig,så man får ju vatten på sin kvarn,varken man vill eller inte.
Men jag har sagt till mig själv att bara släppa det igen och det ska jag verkligen försöka göra.
Nu är jag så trött att jag helt enkelt måste gå och lägga mig,så god natt på er och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0