Till min man idag hurra.

Det blåser mycket ute just nu så jag kan tänka mig att det blir tåg förseningar idag och det är inte kul om jag får vara ärlig,jag vill ju så gärna komma i tid till min man,så vi får utnyttja den lilla tid vi har effektivt,för om jag kommer försent så går den tiden man får ju inte förlängt pga.det tyvärr.
Jag har redan hunnit med en mängd kaffe koppar,jag ligger verkligen i för att utväckla ett beroende av kaffe,för hemma så dricker jag ju aldrig kaffe,det är en instutitions skada mitt kaffe drickande,men nu är jag som sagt var uppe i kopiösa mängder så det kan nog vara svårt att sluta dricka på hemma plan nu,men är det inte värre än kaffe så ska jag ju inte klaga eller hur?
jag ser fram emot att träffa min man,men inte resan dit,helst skulle jag vilja krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet och vakna i maj någon gång,det hade varit idealiskt.
Här har det varit lugnt vad jag vet,men det är mycket jag inte vet nu för tiden om jag får vara ärlig.
Jag sitter och funderar på en sak.
Jo,en personal slutade igår för att hon kände sig överkörd av annan personal och hon som slutade tyckte jag så väldigt mycket om,men nu kom natt personalen in och hon hade ringt och ville att jag skulle ha hennes telefon nummer,jag blev jätte glad,inte för att jag vet om jag kommer ringa,utan mer för att hon måste tycka om mig,för annars vågar man väl inte ge iväg sitt nummer hur som helst eller?
Mitt stora dilemma är att jag inte känner mig så hemskt omtyckt,det kanske ligger hos mig,men det är ju illa nog i så fall,men då är sånna här gester välkomna att spä på den positiva sidan av mitt tänkande.
Jaha,nu kommer jag och lämna er för idag och komma in i kväll igen,när jag är hemma efter resan ni får ha det så bra till dess kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0