Trött,trött,trött.

Det är en väldig påfrestning att gå och hoppas men samtidigt inte tro på det ordentligt,för det gör jag faktiskt inte,jag ser redan hur jag får springa och titta på en massa lägenheter och sen inte få någon i alla fall,men hoppet är det sista som överger mig,det är tur att jag är en positiv människa i mig själv.
Det har varit en lugn och fin kväll och jag och J har spelat Othello och haft det kul här på kvällen och sen har jag varit inne på fb och gäst spelat lite .
Men nu är jag trött och min son kommer ju en runda imorgon så jag måste plocka undan lite från golvet som vanligt.
Jag har nog berättat att vi ska till Ullared igen,jag fasar lite för det,men samtidigt så tycker jag det ska bli kul,för att handla är alltid kul tycker jag nu för tiden,det är allt runt om kring som är oroande,men det är smällar man får ta.
Nä nu ska jag gå och lägga mig så ni får ha det så bra god natt mina vänner och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0