Två timmar till bingo.

Idag har jag ägnat mig åt att maila massa lägenheter till min soc,som hon ska ringa till,det verkar hopplöst just nu,men det kommer nog att lösa sig till slut det måste det helt enkelt göra.
Sen har vi åter haft en ny grupp och den var inte så dum,först fick jag stora skälvan när vi skulle ha en form av bildterapi,där vi skulle måla hur vi kände oss nu och om droger,det var en svår uppgift tyckte jag först men när jag stod där vid pappret så var det ganska lätt ändå.
Så gruppen var bra.
Sen mat och sen återsamling tidigare idag för personalen slutade tidigare pga.att det är afton.
Men nu är det snart slut på helgerna bara i morgon kvar och det är faktiskt skönt.
C har åkt in på psyket för att badömmas eller något för att få medecinering så hon kan sova,men den medicinen hon vill ha får hon ändå inte ha här,fick precis veta att hon är på väg tillbaka och killen som också var med lades in över natten.
Nu är det två timmar kvar till vi ska spela bingo det ska bli spännande och se vad J köper för vinster.
Jag hoppas verkligen att jag vinner i kväll.
Annars är det lugnt här på stället,men vad jag förstår så är det mycket oro runt mediciner just nu speciellt sånna att sova på.
Ja,ja jag avslutar här och återkommer innan jag går och lägger mig,kram på er så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0