Ut på min lilla tripp.

Nu ska jag ut och åka och som vanligt börjar jag fundera på vad som skall strula denna gång det är en eutomatisk tanke som dyker upp när det är dags att hälsa på min man.
För det är mer regel än undantag att det strular antingen på dit vägen eller så på hemvägen,men hjälp mig att hålla tummarna att det blir en smärtfri resa idag.
Jag saknar min man väldigt mycket,ibland är det mer ibland mindre men just nu står saknar mätaren på högvarv.
Jag har inte mycket att skriva om så här innan jag ska åka,för då är mitt huvud inställt på resan,men jag kan ju säga att vad jag vet har det varit en mycket lugn natt och jag och nattpersonalen var dom enda som var uppe nu på morgonen.
Nej,den killen som ligger i annexet kom upp en sväng vid sju,den stackaren börjar närma sig hem gång nu och är väl lite överspännd just nu tror jag,för det är ju inte speciellt vanligt att se honom uppe vid den tiden.
Nu avslutar jag med att ni får ha en underbar dag för det tänker jag ha,så hörs vi i kväll.
Kram på er alla.

Kommentarer
Postat av: PRECIOSO

Men se där ja !:D Ja jag tycker Robinson är bra :) Sett alla tror ja..förutom de första..;) Hehe

okej vad gottit! :D kram

2010-01-24 @ 09:32:27
URL: http://www.precioso.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0