Utanför hemmets portar.

Jaha,nu är det dags att göra ett litet inlägg så här på kvälls kvisten,jag gick och handlade precis när jag kom in till den lilla byn,(lite större är den nog).
Man måste ju äta något eller hur?
Sen gick jag till lägenheten och packade upp,la mig på soffan för att läsa tidningen,men jag somnade och vaknade två timmar senare,det är skönt att sova lite i soffan och det skulle jag aldrig få ro av att göra på hemmet faktiskt.
Sen käkade jag lite och sen ringde min älskling och han talade om att dom skulle börja bli inlåsta redan kvart i sju på kvällen i nästa vecka och det han tycker är enda problemet är att dom inte får någon kvälls promenad och telefon tiden blir kortare,men det känns bra för mig om jag får vara lite ärlig,för samtidigt som jag är glad att prata med honom så kan det bli för mycket också.
Jag trivs här och att vara lite för mig sjäv när jag verkligen är för mig själv på hemmet känner jag mig ensam fast vi är många där och det är en helt annan känsla,den kan vara tung.
J messade mig innan hon är irriterad på C,som hela tiden babblar med henne om sinna tabletter nu har hon visst bestämt sig för att hon vill ha Lyrica,vad fan ska hon med det till,jag börjar bli trött på hennes jakt på piller hela tiden.
Undrar i mitt stilla sinne om jag kommer kunna sova länge i morgon det hade varit kul om jag någon gång kunde släppa på kontrollen,när jag ändå är ensam.
Resten av kvällen ska jag ägna åt datorn och åt mitt lapptäcke som jag håller på att virka till min son.
Jag återkommer när jag är trött och tänker gå och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0