I kväll har jag varit hungrig..

Det räkte inte med den korvstroganof från igår som blev över,utan jag åt smörgås och tonfisk och grejer det var ingen hejd på frosseriet ha,ha,ha...
det var nog resan som gjorde mig hungrig..
har haft en underbar dag tillsammans med min man det kändes helt rätt idag...men en sak är säker att dom som har katten håller på att göra mig sinnessjuk tror jag,jag är nästan rädd för mig själv och jag vet vad jag är kapabel till,så jag försöker puffa bort det hela tiden,men just nu är min ilska så stor så om ni visste så skulle ni springa...
Men det kommer att gå över,jag har lovat min man att jag ska ta bort dom som mina vänner på fb..så slipper jag se deras namn,men nu är det så att jag inte vet riktigt hur man gör så jag får be min son hjälpa mig på lördag när han kommer...han kommer först på lördag för en av hans kusiner har något student jippo på fredagen som han skall gå på..och det får man ha förstående för.
Min dag har varit underbar hoppas natten blir likadan kram på er och god natt..

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Okej jag har oxå lite problem med vänner just nu...

Jaa den låten är riktigt härlig:)

2010-06-07 @ 11:35:46
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0