Idag en vacker dag...

Vi sov ganska länge i dag sonen och jag och det var riktigt gott faktiskt,sen var vi ute i solen lite och mådde gott vi var och handlade saker vi skulle ha till vår korvstroganof.....
Sen lagade vi mat och tittade på film the proposers elller något sånt hette den och ska jag vara ärlig tyckte jag den var bra och jag fick en liten tår i ögonen i slutet,det hoppas jag inte sonen såg..jag har blivit så blödig.
Annars har det inte hänt något märkvärdigt här,men i morgon skall jag hälsa på min man och jag känner att vi behöver det verkligen...det känns mycket nu när det blåser runt katterna,för ärligt så vet jag inte vad dom kan hitta på för något för att hämnas på mig och det måste han och jag prata om innan dom hittar på något.
Men nu får jag säga god natt och på återseende i morgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Okej va bra. Hur är läget med dig ?:)

2010-06-06 @ 17:54:31
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0