Jag har bjudit till men ångrar mig.

jag skrev till dom som håller på och terroriserar mig med katterna orkar inte läsa om deras hot varje dag så jag skrev att jag kommer till nässjö fram och tillbaka och hämtar katterna jag pallar inte med den ilska jag känner,sen vet man ju aldrig vad som händer när jag väl träffar dom,sen får jag väl ta itu med katterna själv efter som min son är jätte alergisk,men som sagt jag har redan ångrat mig för först verkade det så ok,men sen har dom inte hört av sig om någonting och jag kan ju inte bara åka dom är bara ute efter pengar så nu var det inte kul längre nu ska dom väl höra av sig en kvart innan dom är i nässjö och då är det så dags och när jag inte kommer så kan dom börja hota igen,dom är fan inte kloka,ursäkta språket men jag är vansinnigt förbannad just nu...tänker gå och lägga mig kram och god natt...skriv om ni håller med mig kram.

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Stackars dig, ingen kul situation du hamnat i. Hoppas det reder ut sig snart, problem dyker det ju tyvärr upp nya hela tiden. Men man mår ju bäst av lugn och ro kring sig - helt klart!!

Blocket är ju ett sätt, att hitta nån ny ägare kanske är en lösning.



2010-06-08 @ 22:23:33
URL: http://gunsanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0