Natt över perstorp..

Ja,nu har jag gjort mitt för idag och min son väntar tåligt på att få ta över datorn....
Det är natt över perstorp och mina ögon går i kors,så nu tänker jag lägga mig..det har varit en otroligt fin dag och ännu finare blev den när min son kom...alltid lika trevligt..jag har börjat gå och blåsa på ett ställe och det känns tryggt för mig...och snart börjar jag väl ha samtal med och en sysselsättning allt ordnar sig efter hand..och jag är nöjd med min insats med mitt liv...jag känner att det kommer att gå bra....kram och god natt på er....

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: okej, ne jag vet inte riktigt heller va jag ska göra. Beror på väder o så:)

2010-06-24 @ 14:42:22
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: Gunsan

Visst är det härligt när man kan känna sig nöjd med sig själv! För vem är väl ens största kritiker om inte en själv, eller hur.

Trevlig Midsommar!!!

2010-06-24 @ 16:04:40
URL: http://gunsanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0