Nu är det ju natt igen..

Dagarna går ju alldeles för fort,ibland hänger jag inte med själv..
men nu börjar jag sakna J,så jag hoppas att hon kommer snart,gillar henne och vi har mycket att ge varandra,men om jag inte misstar mig så borde det snart vara dags...
Jag har ju lite problem med en viss människa men nu tror jag att jag har löst det...då behöver man inte gå runnt ocdh vara arg hela tiden.
Jag har funderat på en sak,jag borde nog gå i någon form av samtalsterapi..för när jag blir så där mörk och besatt,så känns det som jag håller på att falla tillbaka i ett mycket ont mönster och det vill jag absolut inte.
Nu är jag trött och tänker sova så god natt på er alla hörs i morgon..

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Att få "onödiga problem" över sig när man håller på och kämpar sig uppåt är inget bra. Hoppas det löser sig för dig. Samtalsterapi är nog inget dumt om man känner för det. Att ha nån, som man litar på,att prata med när det mörknar kring en är jätteviktigt. Peppning eller bara nån som lyssnar, det kan ju variera.

För mig är skogen en bra kurator, frisk luft och "högt i tak". Jag känner mig fri och får ny energi, det är skönt.

Ha det så bra, och hoppas du inte tycker jag "lägger mig i", men jag vill bara väl.



2010-06-10 @ 20:54:09
URL: http://gunsanstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0