Röda veckan...

Eller som jag brukar säga propp bytar veckan,börjar idag och det är ju sorgligt att sonen ska komma när det är som mest kritiskt,men,men...snart är eländet över...
Jag har ont i huvudet och mår inte underbart det lovar jag,men sonen min höjer upp stämningen i morgon,har saknat honom så..
Var och träffade soc idag och det såg ut som en bra lösning både blåsa och pissa och samtal,det såg ut som dom hade en lösning på sysselsättning med,men det ligger nog i dvala till sommaren är slut tyvär.
Tänk om jag ändå kunde få någon sysselsättning som gav lite pengar då vore jag glad,men det kommer väl det också med tiden.
Nu tänker jag gå och lägga mig är helt slut,god natt på er alla.

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Joo man lär väl kanske gjort samma misstag ändå. Vissa saker måste man kanske lämna till ödet

2010-06-23 @ 22:27:57
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0