Trög dator idag.

Jag har haft ännu en fin dag med min son och tänker avsluta den nu,för imorgon ska jag och sonen plus en vän och hans mamma iväg till stora staden Eslöv,för när jag avslutade på hemmet fick jag ett presentkort på en affär där som jag gillar väldigt mycket för dom har så fina elefanter där tänkte ta några bilder då som ni kan få titta på.
Om ni vill men dom kommer finnas där,eller här..
Mår hyfsat bra nu och har gjort ett tag det är skönt när dom stunderna kommer dom med...
Är riktigt nöjd med mig själv har fixat så min son kommer iväg på språkresa i slutet av Juli till England och han är så glad för tycker verkligen att det ska bli en upplevelse och sen lär han sig ju engelska med och vill ju gärna läsa upp sina betyg nu till nian börjar i höst och det är ju bra tänkt,så klart att lilleman ska åka..
Nej nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon och jag hoppas verkligen att datorn inte är lika seg i morgon då blir jag galen...God natt på er alla och sov gott..

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Härligt att se ditt "positiva flyt".

Känns skönt, eller hur?

2010-06-16 @ 22:28:39
URL: http://gunsanstankar.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

Oh va kul attt få åka till england på språkresa:) Det lär han uppskatta!

2010-06-16 @ 22:42:38
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0