Det har blåst mycket under kvällen.

ja,man gör så gott man kan nu som idag har jag faktiskt ordnat med en hemförsäkring.
Tänk vad slarvig man har varit innan,man har inte ens tänkt på att det finns och det är ju verkligen ingen hög summa heller,så varför man inte haft det innan i livet är ju mycket märkligt.
Jag känner mig fortfarande förvirrad,det är så mycket som jag inte klarar ut själv,jag vet inte ens vad man ska klara ut då är det illa,men nu har jag fått bekräftat att dom hjälper mig bara jag skriker till när det är något som jag inte begriper,men i vissa stunder så tycker jag inte om mitt invanda beteende att visa upp att detta klarar jag,det är ett så automatiskt beteende så det märker jag inte ens själv att jag pysslar med.
Men nu går jag och lägger mig,för i morgon är det dags för tandläkaren igen usch och fy.
Så godnatt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

JAsså, känns det inte bra med lägenheten eller? Med mig är det kanon. Hoppade upp pigg och glad idag, kan ju inte vara bättre!



Händer idag då?

2010-03-02 @ 06:39:17
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Jaa det är väl lite annorlunda;) Jag har faktiskt alltid velat haft en sån i nässborrarna. Men eftersom att jag har i läppen , så känns de som att det kanske bli för mycket i ansiktet.

Idag ska jag gå en lång promenad längst sjön:) själv då?

2010-03-02 @ 08:23:50
URL: http://wickedtime.blogg.se/
Postat av: natta

tack för visad hänsyn <3

2010-03-02 @ 12:48:01
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0