För mycket att göra fick ingen tid över förlåt.

Jaha,då har jag varit i lägenheten hann inte med allt men tog lite bilder på eländet,nej,jag skojade bara det var inget elände det var riktigt trevligt.
En del av badrummet.
Och en till.
)
Detta är mycket dåligt tagna bilder man ser inte alla lådor men ni kan nog föreställa er hur rörigt det kan bli och jag är som sagt inte färdig än så ni ska få se det när det är klart också är det meningen.
Jag skall tala om att jag trivdes mycket bra i lägenheten och hade datorn med mig,men jag hann inte skriva eller ens sätta igång datorn så jag vet inte ens om mitt kontant surf fungerar i lägenheten jag är faktiskt lite orolig att det ska bli krångel med det men vi får väl se får väl testa när jag får tid till det,annars får jag väl byta till ett annat kontant surf som fungerar.
Jag packade upp ungefär tio lådor och tog det väldigt lugnt faktiskt,vill inte stressa för då kan jag få panik och klanta till det.
Jag återkommer till lägenheten senare nu är jag jätte trött och har ont i ryggen,så godnatt på er och godnatt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: sara

Åh vad kul med lite bilder! Det ser ut som en ganska rymlig lägenhet! Härligt med lite utrymme.

Det kommer bli kanon - tror säkert att du kommer trivas som fisken i vattnet!



Måste kännas bra att du tog ett sånt beslut och lyckades faktiskt ändra din livsstil. Kan tänka mej att ett beroende kan vara ganska svårt att ta sej ur. Är du nånsin skraj att du ska falla tillbaka?

Var det alkohol eller andra grejer också?

Du behöver inte svara om du inte vill, är bara nyfiken. :)

Väldgt imponerad över folk som tar sig ur ett beroende, oavsett vad det är, väldigt starkt jobbat.

2010-03-20 @ 16:10:11
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/
Postat av: Kadri

vad fin lägenhet.

fantastisk gålv i köket

2010-03-21 @ 17:23:51
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0