Första lasset till lägenheten.

Det gick gallant alla mina elefanter fick åka lång tur idag,inte alla men dom som jag har här på hemmet så nu står dom ensamma i en mörk lägenhet och väntar på att bli upp packade men dom kommer ju snart få sällskap av 1500 till så då har dom ju mycket sällskap.
Det var en trevlig dag kan man väl lugnt säga personalen hjälpte mig lite med att mäta olika rummen så man inte går och köper något som är alldeles för stort.
Jag har haft en jobbig dag ändå med värk i munnen och värk i magen röda veckan är aldrig rolig.
Nu är jag snart redo för spinning vasan som är på söndag jag ska försöka få tag i någon som kan fota mig och J när vi kämpar där inne,vore faktiskt kul om ni fick se mig i mitt esse,det blir nog ont i rumpan fyra timmar på spinning gör nog sin beskärda del,undrar om jag kommer orka gå sen men det måste vi för,vi får ta bussen hem...typiskt.
ja,nu ska jag gå och lägga mig så god natt på er och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Har inte hunnit med så mycket än, men nu sitter jag med kommentarer och lyssnar på morgonpasset. Vad ska du hitta på denna fredag då?

2010-03-05 @ 06:51:06
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Kadri

usch röda veckan har jag pecis haft.

2010-03-05 @ 08:21:37
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Fan va coolt;) pappa va punkare oxå:) Han impoterade punktidningar från England o Amerika långt innan punken kommit hit där vi bor;)

Okej härligt med en promenad, jag sitter o fikar nu jaa:)

2010-03-05 @ 11:07:47
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0