Jag är nöjd med dagen.

Vi har börjat överklaga socialens beslut om möbelbidrag för det var åt helveta fel (ursäkta ord valet)
men ibland kan jag bli förbannad,dom sätter sånna grillor i huvudet på mig så jag tror att jag börjar bli galen.
men jag är ganska överkänslig just nu,inte att förglömma.
Jag fick en ganska liten summa pengar till möbler.
Och soffa kunde dom inte bevilja för det räknades inte till dräglig standard,är det klokt eller????
Man kan få det beviljat om man är en barn familj,det är ju så man tappar hakan och ändå så var det dom som slängde den andra...
ja ja nog om det,vi ska ju överklaga.
I dag kom en ny tjej hit och det är alltid kul och hon verkar väldigt rar,på alla sätt och vis,men man märker på henne att hon inte är på samma plan halva som någon av oss på hemmet och spelar och det kan tyvärr leda till att hon inte kommer trivas så länge hon kommer nog gå här ifrån tror jag.
Men det vore ju jätte kul om hon stannade så jag ska göra vad jag kan för att hon ska trivas här.
Allt jag kan och lite till,för det är nog bra för henne kan jag tänka.
I morgon kommer mitt flyttlass från magasinet till min lägenhet,det ska bli spännande och snart få åter se mina alla 1500 elefanter.
Nu är jag trött och sliten och tänker gå och lägga mig god natt och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0