Nu kan jag inte äta heller.

Tandläkar besöket idag gick mot förmodan bra,men det som blir lite retligt att den roten som dom drog ut i torsdags fortfarande gör ont för den har en sekundär infektion och så drog jag ut en på andra sidan så nu kan jag inte äta.
Ni må tro att jag var helt färdig efter detta tandläkar besök,jag som hade höga ambitioner i morse och hämtade lådor och grejer för att börja packa ihop mina saker,för dom tänkte jag lämna till min lägenhet i stället men jag hinner ju än,vi ska ju inte dit förens på torsdag och nu blir det ju inga fler utdragningar på ett tag.
Jag har köpt lite olika sorters varma koppen som jag kan äta tills det läker.
Men nu ska jag sova och sen börja packa i morgon.
Så god natt på er alla och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer
Postat av: Sara

Nemen gudså jobbigt med tänderna! Usch och fy, finns det något mer irriteraned än att ha ont i munnen, man blir helt förlamad!

2010-03-03 @ 12:28:31
URL: http://unbelievablegorgoeus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0