Nu ska jag spinna.

Det var en rolig rubrik man kan tolka den som man vill men det gäller spinning på gym,vi ska nämligen göra vasa spinningen som håller på i fyra timmar det får man ju se hur det går med den saken,men jag ska absolut göra mitt bästa,då har jag gjort ännu en sak i mitt liv som jag någonstans velat göra men som jag själv trodde aldrig skulle bli av.
men nu är den stora dagen inne,då jag provar mina gränser ännu en gång,hoppas bara jag orkar bära lådor på torsdag sen,jag kan ju faktiskt ha ont i benen,det är ju inte så konstigt i så fall.
Jag kommer skriva i bloggen efter denna bravad om jag kan sitta då ha,ha,ha.
Annars så har jag ju min son här han kommer vid klockan ett då får han skriva i stället.
Jag avslutar här och hoppas ni får en underbar dag för det kommer nog jag ha kram.

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jag sitter och kollar på det nu. Berätta sen hur pigg du är efter spinningen? ;)

2010-03-07 @ 11:56:14
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: sara

Hej hej

Har haft fullt upp! Hur går det med spinningen??...jobbigt? träningsvärk i rumpan??...

2010-03-07 @ 16:52:07
URL: http://unbelievablegorgeous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0