Ute på resande fot idag.

Solen har lyst precis hela dagen idag men det har varit svin kallt mellan 12 och 7 minus utslaget på dagen kan jag tänka mig.
I morse var det tolv i alla fall.
Nu har jag förberett mig mentalt för vasaspinning i morgon undrar just hur det går det ska faktiskt bli rätt intressant.
Min son kommer inte förens senare vid kl ett och då ska han få se på en mör mamma jag lovar och sen kommer jag nog inte kunna sitta på en fjorton dagar och egentligen har jag inte tid att gå med träningsvärk nu när jag ska hålla på och flytta med,men men detta är något jag alltid sagt att jag vill göra någongång i mitt liv och nu är den stunden kommen ser det ut som,bara jag inte får hjärt infarkt och dör,så är det bra.
Nu måste jag lägga mig så jag orkar upp i morgon så god natt på er och god natt hemmet vi ses imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0