aaaaaaaaaaaaallt känns så tomt.

Jag kan verkligen inte sova och det gör ju inte saken bättre om sonen kommer i morgon jag vill värkligen inte sabba det här.
Vet ni hurr det är att älska någon som man sviker???
Det var bara en öl tänker ni men för mig kan det vara en fördärvelse,nu kommer det inte bli så men hur ska han veta det??
Men man tar lärdom skall aldrig mer svika för han behöver mig och jag behöver honom så är det bara,hoppas han kommer kram försöker med att sova igen inte lätt men ett måste..god natt.

Kommentarer
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: Det är jobbigt att svika någon man älskar:/



Jaa jag lär väl hitta nån bra kille nån gång:) jag ska vara kräsen nästa gång jag hittar någon.

Tack det va kul att höra:) kram

2010-05-29 @ 09:50:20
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0