Alla kan hamna fel..men komma rätt igen.

Tack och lov så är allt bra har haft en fin helg i alla fall lördag och söndag,min son kom till mig i lördags och vi pratade och tittade på film och senare på eurutions song contest och åt tacos..
Det som hände i fredags var bara ett litet snedsteg,eller felräkning i protokollet och det har jag intalat mig själv nu,jag ska inte göra som jag alltid gjort innan,ge upp och tro att bara för att detta hände är det kört då kan jag lika gärna fortsätta på den vägen..
Nej,den gubben går inte längre Jenny sa jag till mig själv,du har varit för länge i behandling nu för att gå på den lätta,ta itu med problemen i stället även om det känns jobbigt och det gjorde jag..så nu är jag på fötter igen mer glöd i mitt jobb än jag hade innan..jag är ju en kämpe så jag ska fortsätta kämpa....jag får ju bra valuta för jobbet...min underbara son,min man och ett helt underbart liv...
Jag måste kontakta soc nu på tisdag när dom har öppet och se om jag kan få någon form av sysselsättning nu djävlar ska ni se på kämpar anda...kram på er jag återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0