Har känt mig lite nere idag...

Men jag tror jag har förklaringen..mycket kvinnligt ägglossning då är jag alltid lite off...det slår aldrig fel.
Det har varit en bra dag idag jag har varit i Helsingborg och hälsat på min man,som mådde bra,fast han längtar ju ut,för att få ännu mer kontroll över mig..han är otrolig.
Men nu har jag honom och då får jag köpa hela paketet plus hans tjat.
Det blir bättre sen när han väl kommer ut,för till slut så vänjer jag mig igen att ha honom runt mig,det är väl det som är problemet nu att han varit borta så länge och det gör mig nervös att han bara skall klampa in i mitt liv igen jag som just nu mår så perfekt,hemska tanke..kan inte tiden gå lite långsammare...så jag hinner vänja mig...suck..livet går aldeles för fort...
jaha,det blev ganska mycket skrivet,jag som bara tänkte säga god natt,men,men tankar är till för att skrivas ner och detta är ju mitt forum..
men nu god natt på er och suss gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0