Känner mig så ensam.

Ja,säga vad man vill om behandlingshem,men är man ensam där så är man ensam bland andra hemma är man ensam på riktigt och ibland smyger det sig på..
Men man vänjer sig vid det med.
I dag har jag pratat med en människa som jag bryr mig mycket om och han mår bra och är själv i behandling,så om han klarar sig så kanske vi kan träffas sen det hade varit kul,tänk att knyta ihop ett cirkel som vi var med om att starta båda två,vi lever ju varför skulle inte han klara sig?
Jag mår bra men det är ju inte mycket som händer,så det är inte mycket att prata om.
Jag ska försöka med att krypa ner i min ensamhet och läsa lite bok,vi hörs imorgon god natt på er..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan. Jag kanske inte kan sätta mig in i din situation, men kan tala om att det inte alltid händer så mycket när man är arbetslös heller.

Hundvakt, typ dagmatte, kanske skulle kunna vara nåt? Ett tips bara.

2010-05-19 @ 09:15:07
URL: http://gunsanstankar.blogg.se/
Postat av: Emelie's WickedTime

sv: inte kul att känna sig ensam:/

Okej du va då mig en berest kvinna:) Kul att se så mycket av världen.

Jag har varit i Italien, Grekland, Spanien Frankrike och Bryssel

2010-05-19 @ 22:59:13
URL: http://wickedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0