Vilken fantastisk dag..

Har varit mycket ute i solen men har också pulat på här hemma,en bra kombination tycker jag.
Och i morgon kommer sonen hit och min dammsugare kommer med så nu får man börja städa med,ha,ha,ha..
Det är nog ganska bra för min son är ju alergisk,så det är på tiden nu...
Jag är lite förbannad för ni vet att jag pratat om katterna som skulle hit,men min son är alergiskare än man trodde så jag sa att jag inte kunde ta tillbaka katten och nu börjar dom hänga ut mig på nätet för en oansvarig människa som inte bryr sig..det är väl det jag gör,vilken människa skulle välja ett djur framför sina barn...inte jag i alla fall,jag tycker verkligen jag tar mitt ansvar och sen får dom säga vad dom vill men jag hann bli riktigt förbannad och det är inte bra...så jag går och lägger mig och lugnar ner mig så god natt på er och sov gott kram.

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Det är väl inte oansvarigt att tänka på sina barn i första hand, tvärtom skulle jag vilja säga, även om djuren också "ligger nära hjärtat".

Läser man t.ex. blocketannonser är det många som får ta det svåra beslutet att ge bort/sälja sina kära husdjur.

Det ordnar sig nog det med ska du se.

Ha en trevlig helg!

2010-06-04 @ 22:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0