Det liknar pannkaka.

Jag har inte gått promenad idag för jag ska in till lägenheten på permis idag så då får jag mig en liten promenad.
Jag kan åka in tidigare för personalen har utbildning om våld idag,ett lustigt sammanträffande,om man ser till gårdagen,eller hur?
K,sov uppe i vårat hus i natt i soffan och det kan jag ju inte begripa efter som den hon fick en smäll av bor i det huset,men jag fick höra sen att han sov i ett annat hus.
Jag kommer alltså lämna er utan inlägg tills imorgon,jag hinner nog in en gång till innan jag åker för jag åker inte förens tio i tolv.
Jag har sovit en orolig sömn i natt och drömt att jag tappat tänderna sen hade jag parkerat alla elefanter på golvet,så det har nog varit oro i mitt huvud fast jag inte kännt av det.
När jag tänker på mitt aggerande i sömnen så är det ganska så lustigt att jag kan välja just elefanterna bland allt annat jag har i sömnen,det skulle vara kul att veta hur sömngångare fungerar på alla plan.
Det är en lite äventyrlig stämning här på hemmet,men nu har det faktiskt förekommit våld här på bygget och det står klart och tydligt i regel boken att våld leder till automatisk utskrivning så kring går dom den regekn nu så kan man inte lita på att man är trygg här för då har dom statuerat exempel och då vet folk att man kan lappa till om man känner för det och då kan jag inte vara kvar,för då kanske jag släpper på mina spärrar automatiskt och det är det jag vill undvika,då känner jag mig inte trygg,för bråkar jag så är det inte tavlor som ryker då är det människor och det är ju det sista jag vill,jag är riktigt orolig just nu om ni förstår,nu måste dom agera helst ut med båda två.
Jag kommer in en gång till innan jag åker.
Jag har fortfarande ont i min förbannade tand,det måste vara en kraftig inflammation,men den ger sig väl snart.
Kram på er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0