Efter promenaden.

Idag så skrev jag inte innan jag gick för jag pratade lite med natt personalen och den nya killen J,ibland får man prioritera,så är det bara,har inte haft ont i tanden än,men jag tror att jag ska be personalen ta med lite värk tabletter när vi åker ut vid tio och äter,för börjar det göra ont då,så är det ingen återvändo.
Jag hade tänkt köpa ett par byxor som jag kommer i och något annat smått och gott idag när vi ändå är i stora staden.
Jag ska in på blocket idag igen och kolla hoppas att det finns något intressant efter som jag har min kontaktman här till sju idag,så han kan vara med mig och ringa.
Det känns lite vemodigt att avsluta med T idag,nu börjar det bli märkbart att hon faktiskt åker här ifrån och det är aldrig roligt med separationer,det är ju sånt man har undvikit nästan hela sitt liv.
Så idag blir det inga grupper för våran del,det kan vara skönt ibland att ta ett litet brake från alvaret,då jobbar man på snabbare sen,det är i alla fall min teori.
Nu ska vi snart ha gemensam samling och sen bär det av till stora staden så det dröjer innan jag tittar in till er igen.
Kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0