Förbannade kronofogde.

Jag var ute och gick min runda i morse det var skönt,men jag mådde lite illa en konstig känsla och magen är lite i olag förmodligen beroende på pencilinet jag tar det är ju en ganska vanlig åkomma.
Vi fick in en tim anstäld istället för vår ordinarie idag men jag gillar honom så det är ju ingen fara.
Brand larmet gick och alla fick springa ut till flaggstången,det är bra med lite övning på det ibland,nu efter maten åker T,det kommer bli ganska tomt faktiskt,lite deppig blir man.
Så nu är vi bara tre tjejer men så kom en tjej idag men hon ska vara i en annan byggnad,men då är vi åtminstone fyra tjejer allt som allt.
På missbruks gruppen idag så pratade vi bara om att T skulle flytta hem och om hon hade några goda råd att ge oss,men det hade hon naturligtvis inte hon har ju bara varit här i fyra månader och det är ingen lång tid för mång årigt missbruk,man behöver mer tid då.
Vi ska åka ut med killarna på handlingsturen idag för vi är bara två som får följa med.
Nu ska vi snart äta isterband och sen ska vi åka iväg det ska bli kul faktiskt,jag tänkte hinna skriva ett brev till min man innan vi åkte så han får sina två hundra kronor...
Vi hörs senare mina vänner kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0