Förlåt mig.

Jag har haft mycket att stå i idag så det har inte funnits någon möjlighet för mig att vara hos datorn.
Min tand värker fortfarande men det är inte lika intensivt,men nu måste den ju snart ge med sig tycker man.
Jag gick min promenad ensam idag,sen var det morgon möte där alla utom jag och T var sura och vrånga,det är inte kul när det är så om jag får vara ärlig,så efter morgon samlingen så pratade jag och T lite med personalen om vad dom egentligen gör för att få stopp på detta otroligt negativa som florerar på hemmet just nu och då får vi till svar att dom jobbar med det individuellt och att han inte kan gå in på vad och hur dom gör men att dom faktiskt gör något och det svaret får man ju vara nöjd med för det kan man ju förstå att han inte kan sitta och prata med oss om hur dom planerar och jobbar fast man gärna skulle vilja veta det med så klart.
På missbruks gruppen så tog vi min promenad runda en gång till och det är ju inte helt fel att få fler promenader.
Sen åt vi falukorv och stuvade grönsaker som var jätte gott och sen skulle vi iväg på våran måndags resa som idag ledde till ett fik och ett bibliotek en trevlig runda tyckte jag och hemmet stog för fikat,så det blev ju inte så dyrt heller.
Jag postade ett brev till min man med lite pengar i och i morgon ska jag skicka frimärken till honom så jag kan få lite brev eller kort från honom.
Det är rätt synd om dom som sitter inne dom har ju inte råd med något för kiosken där har ju ingen konkurans så dom har vett att ta betalt.
nu börjar min internet grej strula så jag får sluta nu så ni får något att läsa så återkommer jag senare om jag kommer in då kram så länge.
Jag måste bara skriva att jag spelade alfapet och vann en av gångerna och personalen vann den andra så det står lika nu,kram igen nu är den jätte dum mot mig internet anslutningen alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0