Mötet var bra.

Vi var tre stycken som åkte iväg på mötet jag,T och I så det var lugnt och där blev vi väl mottagna som vanligt,
det är så underbara människor som är där,så man kan inte låta bli att trivas.
Jag fick mitt sexmånaders märke idag i stället för förra gången och det kändes speciellt för som jag sagt förut så,har jag aldrig förr nått så långt i min drogfrihet som denna gången och det var väl det enda jag pallade att säga idag,men bara det är ett framsteg,snart kanske jag vågar säga mer.
Och här på hemmet så har det varit lugnt vad jag förstår,det har kommit en ny kille hit idag en ung på tjugo år,är det inga äldre som vill ha hjälp?
Jag vill ha lite mer seriösa så det blir lite jämnvikt på spektaklet.
Efter som jag inte har så mycket att skriva om just nu så kommer det bara bli svammel,så jag väljer att avsluta här.
Och återkomma imorgon med nya friska tag.
Så jag hoppas ni inte blir besvikna på mig nu när jag säger god natt.
Och inte att förglömma god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0