Nu blir det ingen dikt.

Tyvärr börjar mina dikter att ta slut,så idag när jag åker till lägenheten så ska jag skriva lite och det är bra för det gillar jag,jag får ut mycket känslor av det.
Igår började min röda vecka,jag avskyr verkligen den,jag har ont i magen och har tryck över huvudet och ingeting känns som det ska och så vill man ju inte må,så då är det skönt att jag har lägenheten idag till mitt förfogande så jag kan ta hand om mig själv ordentligt för under denna hemska period så behöver jag det,mens borde förbjudas.
Det regnar ute så det står härliga till men jag tänker ge mig ut på promenad ändå,bara för sakens skull och för att jag mår bra av det.
Jag har hunnit bli serverad kaffe och har läst tidningen och hunnit röka med städerskan.
K kom upp till oss redan vid sju och klagade på att hon var trött,då undrar jag i mitt stilla sinne vad hon då gör uppe?
Det visste hon inte själv heller.
Igår vid kvällsmaten skulle ni ha sett henne,då satt hon vid ett bord och åt med alla sina beundrare,nu mår hon bra,för nu har hon ingen konkurens längre utan nu är det hon som flyger på alla nya och sväljer dom med hull och hår och dom går på det varje gång,lilla K hon kan ju inte må så himla bra av det.
Jag tror ju inte T följer med ut och går idag,det blir nog ensam tid där jag kan komma på nya dikter i huvudet det gör man enkelt när man rör på benen.
Just nu finns det inte så mycket mer att skriva om så vi hörs senare kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0