Nu ska jag sova.

Bingon gick någorlunda,för en gångs skull vann jag på en rad och det var mycket vinster bara på det.
En coca cola,en läckerol,tre askar fruktis,skum bananer och en påse med annat godis,det är bra för då har jag något att bjuda min son på i morgon när han kommer.
Sen började idol och det var precis rätt personer som ska ut och turnera Erik,Tove,Mariette och kalle,bättre kunde det inte bli.
Har jag berättat det annars gör jag det nu,att min son ska åka och kolla in idolerna nu på torsdag på genrepet,det blir ju kul för honom,en upplevelse ut över det vanliga faktiskt.
Jag mår bra och det ska bli kul att träffa min syster i morgon och så klart min son,det är alltid lika trevligt varje lördag när han kommer.
Här är det lugnt på stället just nu och lite folk,men det gör mig ingenting det är bara skönt,men det ändrar sig snabbt.
Jag avslutar nu med en stor god natt kram till er alla och god natt hemmet vi ses i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0