Nu ska jag ut på äventyr igen.

Jag har hunnit med mycket nu på morgon kvisten både duschat och druckit kaffe och rökt en herrans massa cigg.
Och sen har jag plockat upp tvätt från torkskåpet,den har hängt där över natten.
Det är inte illa va?
Vi har varit tre som varit uppe jag och min servitör plus nattpersonalen vi har haft långa diskutioner om ingenting,men det är ganska intressant det med.
Idag ska jag resa till min man igen,undrar hur den resan blir om det blir en mardröms resa igen,jag håller värkligen tummarna att det inte blir det,men som jag är skapad så är jag ju mycket orolig efter som det har strulat på ett eller annat sätt varje gång.
Någon gång måste ju prövningarna ta slut tycker jag.
Det är så lugnt och skönt här på hemmet det händer absolut ingenting,inte vad jag vet i allafall och det är ju inte mycket som kring går mig.
Nu kommer jag ju inte komma in förrän sent i kväll så ni får ha tålamod med mig,då får vi väl se vad jag har att berätta för er om dagen som varit.
Jag säger hej svejs så länge vi hörs i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0