Ont som attan.

Det måste få ett slut,kan inte ha så här ont jag hoppas verkligen det bara är över mens perioden annars måste jag gå och dra ut den förbannade tanden och idag kommer min son,det blir inte roligt för honom att vara med mig när jag har ont i tanden,jag blir ju bara irriterad och kan inte koncentrera mig det blir jobbigt men han står nog ut får jag hoppas det gör så ont att jag nästan börjar gråta och så får man ju ta dom ynkliga värk tabletterna var sjätte timme,så halv nio först får jag ta efter som jag tog vid halv tre i natt och innan dess har jag hunnit att bli tokig det lovar jag,men jag får ju stå ut så är det bara.
Jag hoppas att det går över till i morgon annars vet jag inte vad jag gör.
Det är konstigt med tänder att dom alltid ska börja värka på fel tillfälle kunde dom inte börjat som på måndag exempelvis,då man hade haft en möjlighet att göra något åt det men inte då ska dom börja under en helg och helgerna som jag verkligen älskar,dom där tänderna har jag fått för mina synders skull jag lovar.
Annars har det varit lugnt här i natt tror jag,men man vet ju aldrig så noga,för med eller utan tandvärk så har jag faktiskt sovit och det är ju bra.
Ser fram emot att min son kommer och det kommer jag att göra även fast jag har ont.
Jag vet ju inte hur ofta vi kommer vara inne på bloggen idag förmodligen nästan ingenting så ni får stå ut när jag hinner in för någon gång under dan så händer det hej så länge vi hörs senare kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0