Tanden är inte helt ok.

Pencilinet har inte gjort sitt än med tanden så jag får leva på värk tabletter och det är inte kul,det roligaste är att det gör inte ont när jag dricker kallt,men så fort jag dricker kaffe så börjar det att värka även om jag tagit tabletten konstigt,det måste vara en kraftig inflammation verkar det som.
Men jag får väl stå ut,sånt är ju livet.
Idag ska jag i alla fall till min älskade man och det överväger allt.
Jag tänkte gå in på internet banken och betala två räkningar nu innan jag åker så behöver jag inte tänka på det sen.
Jag har för tillfället inget anti virus program även om min son fixade det till mig igår konstigt.
Idag var det ingen uppe och luffade runt när jag kom upp,det brukar ju höra till vanligheterna nu förtiden,men jag var ensam.
Nu ska jag snart ge mig iväg så då kommer jag inte in här igen förrens sent i kväll så ni vet det.
Har inte mycket mer att skriva om just nu så vi avslutar det hela med en bamse kram till er alla.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Ush för tandvärk å inflammationer



Hoppas meducinen biter SNARAST!!!!

2009-11-15 @ 18:05:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0