Väntar på maten.

Jag gick en promenad själv i morse,T påstår att hennes klocka inte ringde,men jag skiter väl i vilket det är ju faktiskt så att jag går ändå,så hon behöver inte förklara sig.
Det var lite regnigt men det var gott att komma ut ändå faktiskt.
Sen var det samling och alla mådde bra,som vanligt.
Och vi har bestämt att vi ska åka till den stad som har min favorit elefant affär,så jag blev glad,jag måste in en repa på banken och ta ut dom pengar som jag fick tillbaka innan dom brinner inne det är i allafall 1000 kr.
det blir några elefanter för det.
Det vi glömde på morgonsamlingen var att göra den där jobbiga planeringen för veckan,så den får vi väl göra på återsamlingen i stället.
Nu när jag tittade ut genom fönstret så kom killgruppen gående,dom har promenerat på sin missbruksgrupp precis som vi också gjorde innan vid tio,det är skönt med en liten paus från gruppsamtalen och ta en promenad,jag tog med tjejerna på min runda som jag brukar gå på morgonen så nu har jag gått den två gånger idag,det är ju bra.
Annars börjar jag bli hungrig så nu vill jag bara att klockan ska bli tolv.
Jag avslutar nu och återkommer så fort jag hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0