Höst storm.

Fy vad det blåser och regnar idag det är verkligen höst och sånna dagar ska man krypa ner under täcket och bara ligga och mysa,men det kan man ju inte när man är i behandling eller?
Det känns i allafall som jag skulle vilja gå i ide och inte vakna förren det är vår igen,tänk att få vara björn ett tag.
Jag sitter nu här i valet och kvalet om jag ska ut och promenera eller inte,det beror på om jag får sällskap eller inte,ska jag vara riktigt ärlig så känns det inte lockande idag,men motstånd är till för att brytas,har jag ju lärt mig,så om T kommer upp hit och säger att hon vill gå då går jag annars tror jag att jag struntar i det.
Ha,ha,nu lägger jag över ansvaret på T,så nu hoppas jag att hon går.
Det roliga med allt är att jag igentligen är väldigt glad i hösten det är den vackraste årstiden innan alla löv ramlat av,
den är ju så otroligt färg rik,så mycket färg nyanser så man önskar att man kunde måla.
Nu över till vad som händer här och det är inte mycket det har varit så lugnt och fint.
Det är kanske ett sånt varannan dag syndrom eller något,men idag kommer det nog bli liv i luckan när det gäller händelserna från igår natt,för nu är ju K här oj,oj,oj,det kommer bli mycket att skriva om under dagen kan jag tänka.
Man ser hur personalen droppar in en efter en usch det ser inte lockande ut,när vaktmästaren springer där ute,jag fryser bara jag ser honom.
Nu kommer M med sin cykel gående har hon redan varit iväg någonstans och i detta väder fy.
Nu finns det inte mycket att skriva om men det kommer ju mera under dagen kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0