En liten snabbis.

Nu hinner jag med en liten snabbis innan maten,så jag tänkte hoppa in och skriva lite grann.
Vi har haft ADL-grupp som betyder fick jag veta idag(aktiviteter i det vanliga livet) det är också en bra grupp,men jag blir snurrig av alla dessa förkortningar som finns här,jag kommer undvika förkortningar när jag kommer här ifrån tror jag.
Vi pratade om fritid på hemma plan och vad vet man om det?
Svar ingenting ens liv har ju bara bestått av fritid och det har lett till tristess som i sin tur lett till missbruk,en sorglig karusell,som bara snurrar fortare och fortare ju äldre man blir.
Men det kan vara ett bra ställe att prova ut något som eventuellt skulle passa en när man kommer ut,hitta sitt intresse helt enkelt för någonstans måste det ju finnas något som passar just mig tycker man,jag kom på en massa intressen som jag har men aldrig provat för jag inte vet hur man går till väga då är det ju jätte bra att prova på när man är på säker mark.
Det är spännande att upptäcka hur man kan använda behandlingshemmet som verktyg tycker jag man upptäcker något nytt varje dag om man är med på grupperna så klart.
Men nu ska jag springa ner och käka lite,vi hörs senare vänner kram så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0