Jag är trött.

Jag har inte kunnat koppla av på annat sätt än att sitta vid datorn och mixtra men det är också ett sätt,men man blir ganska trött i huvudet.
Jag var precis uppe vid tvn och tittade på kändisdjungeln och drack en kopp kaffe,jag fattar fortfarande inte varför jag glor på det,men det gör jag i brist på annat kanske,nu vankas det helg,undrar om någon gör bort sig,eller om det förblir lungt,jag hoppas på det bästa att det stannar vid lungt.
Helgerna är ganska tråkiga,men man får mycket tid till sig själv och det kan också vara nyttigt.
Men min helg kommer nog bara susa förbi,min son kommer ju i morgon och så ska jag träffa min man på söndag,så det blir ganska kul helg.
Jag är jätte trött och just nu känner jag bara för att gå och lägga mig så det är väl det jag kommer göra men jag tänkte öppna ett till inlägg och skriva någon dikt från tonåren i den så den kan ni läsa.
Jag ber så mycket om ursäkt men det finns verkligen inget mer att skriva om just nu,man kan ju inte vara på topp jämt eller hur?
Så god natt på er och godnatt hemmet så ses vi i morgon.
Glöm inte att läsa nästa inlägg med en dikt och resencera den men än är dom inte bra,det blir bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0